Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yapmak kucakin en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının detaylı izahatını aşağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en emektar ve en yeğin bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu değinti noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri başarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine bağlanaklar ve yol özetler evet da iş özetleri için fen kucakerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek namına açılmasını ve okunmasını çıkarmak kucakin kırat çıkarmak ciddi ögönen taşır. Kişiye özel kucakerik ve taalluk çekici teklifler iştirakı tezyit etmek dair çok hizmete yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve taalluk çekici olmalıdır. Bununla alay malay çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir abra bina etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en dermanlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Eğlence ve etüt kucakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem de B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını video sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Videoteyp paylaşmak, derunğinizi henüz aşkın insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü canip sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim araçları yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur özendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu taalluk çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, belli bir amaç kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlıdır. Feysbuk hala dünyanın en mehabetli toplumsal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B alıcıları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile ilgilantı bina etmek kucakin harika bir vaziyet. Her toplumsal iletişim araçları platformu farklı kucakerik türlerine iye olsa da bütünü olabildiğince video/tasvir odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları toplumsal iletişim araçları üzerinden ne duman etmek istediğinizi her zaman hane önünde bulundurun ve buna göre aranjman yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yeğin şekilde istismar etmek kucakin sayısal pazarlama taktiklerini daima uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz aşkın etken kullanıcıevet iye. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde gücük düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Lakin toplumsal medyada olduğu üzere mesajlar gücük ve öz olursa yüksek hale gelir. Pazarlama ekipleri, tek dimdik kucakeren gücük düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli taalluk çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, derunğiniz amaç kitlenizin lakinç ve taalluk kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme kucakin kırat sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, sava bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal sefer kartları üzere kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün kucakeriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylelikle, kontrol neticelerinda henüz ali sıralarda ve henüz kesif görülür, derunğinize gidiş geliş artışı sağlamlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sınırlıdır. Web derunğinizde yeğin boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz aşkın sözcükten oluşan ifadeler) kullanıvermek SEO’nuzu henüz yeğin hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme dair henüz ali özlar sağlamlar. Ali itibarlı üçüncü canip sayfalardan uzvi bağlanaklar çekmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir bağlanakya gelen her tıklama kucakin ödeme yapılır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik temizışlarında tayflenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), mehabetli el yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve ilgilantı göstermesi kucakin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla tanılamatabilir. üste web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme büyüklükını (henüz aşkın tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.