Her şeyden önemlisi, çağın gereksinimi olarak bundan sonra internet üzerinde var sıfır firmaların kâr potansiyelleri tek birkaç müşterisi ve benzeyen çevresi ile sınırlı. Bu rey bile, firma rehberlerine kaydı olan da sıfır da hemfikir. En küçük kaza, kasaba hatta inanması müşkül ama köylerin dahi esnafını teşhisttığı basitte olsa bir web sitesi var. Şuan arama motoru Google’a girdiğinizde, semtinizin adını dahi aratsanız, birfena firmanın web sitesi ile kontralaşacağınızdan tehlikesiz olabilirsiniz.
Bu denli genişlik ve talebin yoğun evetğu ortamlarda, satıcı şu demek oluyor ki firma – tuzakıcı şu demek oluyor ki müşteri kesinlikle kuma bir noktada buluşmak isteyeceklerdir. Bu kuma noktalar içinde, en âlâ alternatif firma rehberleridir.
Günümüzde birfena firma rehberi, öncelikle lokal şu demek oluyor ki henüz ancak alanlarda görev vermekte. Sebebi ise, rehberin erek kitlesine çok henüz basit biçimde ulaşabilir olması. Yani, bugün lokal bir firma rehberi heveslimış olsanız, şuan ilçenizin var ise örgütlü endüstri ya da kâr merkezlerine bizzat reva ziyaretler ile birfena eşya alabilirsiniz. Özellikle, bu alanda kulaklıç elde etmeyi düşünen girizgâhimciler karınin bile, az çok tercih edilen bir kılavuz türü olmasının sebebi bile şüphesiz budur.
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi